Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soucítím s Vámi, mám pražskou 500korunovou zkušenost (asi před 7 lety 4 km taxíkem), ale nezaplaťte to, když je slušný, radí a pomáhá vám s kufry na letiště. Ikdyž, za tu cenu...

Dovolil bych si však upozornit na Vaši nesmyslnou větu, cituji: "Přesto díky tomuto zážitku na mě Sofie zanechala negativní dojem."

Musíte si vybrat: buď přesto anebo díky. A po díky by mělo následovat pozitivní sdělení.

0 0
možnosti
Foto

V Praze taxislužbu nepoužívám.

V cizích zemích to řeším tak, že pokud znám trasu, vím přibližně kolik je to kilometrů a vím, jaká je taxa, tak se zeptám taxikáře, zda mne odveze za vypočtenou částku na místo určení. Pokud souhlasí, je vše OK, pokud ne, ptám se jiného. Vždy se nakonec najde ten, kterému moje rito za uvedenou částku stojí.

0 0
možnosti

"A tomu taxikáři v Bulharsku přeji, aby mu příště upadla ruka. "

To jsem netušil, kolik zloby a nenávisti může nosit v srdci křesťan. A ještě ke všemu učitel.

0 0
možnosti

Ale horši by bylo zase to, kdyby mu přál aby zakopl a upadl celej;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1521x
Jiří Heller, učitel, pedagog volného času, člen KDU-ČSL a mládežnické organizace Mladí lidovci

Seznam rubrik