Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Připadá mi dost hloupé argumentovat tady půlhodinou, kvůli které jste nestihl 72 hodinovou objednací lhůtu. Veškeré objednávkové systémy jsou (pochopitelně) řízeny počítači, kterým je srdečně jedno, jestli jste to nestihl o půl hodiny, nebo o půl dne. A i kdyby byl příslušný program napsán tak lidumilně, že by toleroval půl hodiny, našel by se jiný šťourala, který by to nestihl o 35 minut. :-P

9 2
možnosti
MS

Plácáte nesmysly a je mi z vás špatně. Jste ubohý. Psát o tom, jak jsou vlaky Českých drah prázdné či polopázdné je sprostá lež. Zkuse si někdy cestu Českými drahami na trase, kde jezdí jejich konkurence Praha - Ostrava. České dráhy na tuto trasu vypravují soupravy, které mají až 10 vagónů a v pátek a v neděli (kdy jezdím já) si nemáte kde sednout, stojíte v uličce či u záchodu. Řešíte to tak, že si koupíte drahý lístek do 1.třídy a ejhle, i ta je kolikrát vyprodaná. Tak nám tady nepiště urážlivé články o tom, jak národní dopravce jezdí poloprázdný a soukromý plný. Já jsem jedním z těch, kdo z důvodů přeplněnosti vlaků na této trase přesedlal do auta - nechci se totiž stresovat, zdy si sednu. A protože nikdy nevím, v kterou hodinu pojedu, soukromý dopravce pro mě nepřipadá v úvahu a místenka ČD rovněž. Takže přestaňte psát nesmysly a zajděte si někdy na pražské hlavní nádraží a pozorujte ty davy lidí, co nastupují a vystupují z vlaků Českých drah. Poloprázdné vagony jezdí tak maximálně na lokálních tratích, kde je v zájmu dopravní obslužnosti (aby se děti dostaly do školy a důchodci k lékaři) objednává stát. Stejně prázdné a poloprázdné jezdí i autobusy objednané státem po vesnicích...Ale to už se Vám do krámu nehodí co. epší je házet špínu na ČD to je IN.....

7 5
možnosti
PN

P36e38t29r 51N20ě25m15e76c

22. 8. 2016 12:48

u nás poloprázdné vlaky takyk nejezdí ... tolik lidí, aby zaplnili půlku vlaku v nich není.

2 0
možnosti
VK

Vlaky nejsou dotované,jedná se o platbu od kraje/státu pro čd za objednané služby,naprostá většina spojů čd nejezdí na obchodní riziko jako u soukromníků.A přepravní podmínky si přece lze nastudovat..Mimoto,nevím jak vy,ale za posledních 14 dní jsem jel vlaky čd často a vždy bylo kam si sednout..

2 0
možnosti
JS

to je divný, že na to jak jezdím často většinou řeším kam si sednout, než abych měla volný vlak..

3 0
možnosti
OP

R^ výstižné a smutné zároveň

7 3
možnosti
Foto

Těch 72 hodin bylo už za komanče. Na Masaryčce byly pokladní neochotné, takže když jsem nestihl být tam včas, hnaly mě svinským krokem, ale stačilo skočit na kolo a zajet na Smícháč. Tam na nějakou hodinu nekoukali, jednou mi to vzali i dva dny před odjezdem.

4 1
možnosti
PM

Taky jsem na to koukal. No samozřejmě mě napadlo hned řešení: prostě se koupí více skupinových jízdenek po 5 lidech. Bude to sice dražší, ale co.

Co se týká zaplněnosti, jak kde a jak kdy, už jsem zažil i totálně natřískaný vlak.

3 0
možnosti
VH

Normálně jde koupit skupinová jízdenka pro až 30 osob na pokladně bez nutnosti nahlašování.

1 0
možnosti
Foto

Jezdím vlaky Českých drah většinu svého života, protože jezdím do lokalit, kam se to jiným dopravcům nevyplatí, a poloprázdný vlak jsem ještě nezažil.

7 3
možnosti
MN

To je pravda - poloprázdný vlak (tedy napůl zaplněný) - to se u ČD rovná mimořádnému zázraku. Třeba taková trať Praha - Č.B. kde souprava má většinou 4 vagony s kapacitou 80-90 cestujících (každý) je obsazen někdy i 20-25 cestujícími! ;-D

8 2
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1521x
Jiří Heller, učitel, pedagog volného času, člen KDU-ČSL a mládežnické organizace Mladí lidovci

Seznam rubrik